Kata-kata Lucu Bahasa Jawa Bisa Dijadikan Update Status Sosial Media

Daftar Isi

Update status di media sosial menggunakan kata-kata lucu bahasa Jawa bisa membuat orang lain tertawa. Membuat status dengan menggunakan kata lucu dalam bahasa jawa cukup unik dan menghibur.

Bahasa Jawa, yang merupakan bahasa daerah ini, memiliki warnanya sendiri saat diucapkan atau dibaca.

Seperti halnya kata-kata lucu umumnya, kata-kata lucu menggunakan bahasa Jawa biasanya dijadikan sebagai penghibur ketika seseorang sedang jenuh atau ingin mencari hiburan ringan.

Walau hanya sekadar kata-kata, tetap bisa membuat seseorang tertawa dan melepaskan sedikit penat akibat padatnya aktivitas sehari-hari.

Baca Juga : 32 Kata-Kata Emosional Tentang Cinta Bikin Baper Pasanganmu

Bagi yang fasih berbahasa Jawa atau setidaknya mengerti kosa katanya, memilih kata kata lucu bahasa Jawa memiliki nilai plus.

Bercanda dengan bahasa Jawa bakalan lebih mengena dan membuat suasana menjadi lebih pecah. Bahasa Jawa dirasa lebih bisa menggambarkan situasi yang terjadi.

Kalau bingung mencari kata-kata bahasa Jawa buat bahan hiburan, kamu bisa cari inspirasi di sini.

Kata-kata lucu bahasa Jawa di bawah ini, yang dirangkum dari Karya Pemuda, Kepogaul, Toplucu, dan bola.com Minggu  (5/12/2021), bisa kamu jadikan referensi untuk update status di media sosialmu.

Kata-kata Bahasa Jawa Lucu Bisa Dijadikan Update Status Sosial Media

Kata-kata Lucu Bahasa Jawa Bisa Dijadikan Update Status Sosial Media

1. "Jenenge urip mesti akeh cobaan, yen akeh saweran kui jenengan dangdutan".

2. "Kowe butuh duit? Reneo! Ayo nangis bareng!"

3. "Mama keren, tapi papa ora kopen".

4. "Nek cewek lagi muring-muring ora usah mbok takoni kenopo? Cukup langsung rangkulen terus ambungen batuke terus bisikono "i love u" mengko lak langsung lulut maneh."

5. "Yen tak sayang sorote mripatmu, ketoke kowe nembung utang mahku".

6. "Pokok alon-alon, sing penting iso move on".

7. "Truk wae gandengan, mosok kowe ra nduwe gandengan?"

8. "Pacaran kui ora usah diumbar-umbar, sing penting undangan moro-moro kesebar".

9. "Ora sunset -sunsetan, pitek'e rong dikurong selak digebuki mak".

10. "Aku meneng ora mergo aku wedi, aku anteng ora mergo aku ngalah, aku nyekekem mergo keceret neng katok".

11. "Etok etok tegar padahal ambyar".

12. "Ngaku konco kok gur pengen nunut mulyo. Pas konco ciloko malah lungo".

13. "Guyon ki ojo kelewatan. Nek kelewatan ngko mutere kadohan".

14. "Nek pacarmu ra gelem masang fotomu, mungkin wonge isin karo raimu".

15. "Cinta mesti ono loro ati, nek kowe wegah loro ati, kowe gak bakalan nemu cinta sejatimu ndes!"

Baca Juga : 30 Kata-kata Ungkapan Selamat Ulang Tahun Paling Romantis untuk Pacar

16. "Tresna kuwe sederhana, sing penting perhatian lan pengertian".

17. "Ra sah ngaku konco kenthel nek pas awor aku atimu isih grundel".

18. "Guyon ora popo, sing penting ojo jotos-jotosan, yo!"

19. "DP BBM kok karo pacare terus. Opo mbiyen leh tuku HP urunan?"

20. "Aku memang sengojo ora adus, ben kethok alami".

Kata-kata Motivasi Lucu

21. "O kowe ngiri karo aku? Yowes nek ngono, aku ngalah. Aku tak nganan".

22. "Yen tak sawang sorote mripatmu, ketoke kowe arep nembung utang karo aku".

23. "Guyon ki ojo kelewatan. Nek kelewatan ngko mutere kadohan".

24. "Bojo ki asline awet sing biasa-biasa, mergo ayu ki paling banter 20 tahun wes ilang ayune. Lha bojo sing biasa, sampek tuek yo tetep biasa".

25. "Ora usah sepaneng, mending digawe seneng-seneng".

26. "Sliramu manis dek, kaya gula".

27. "Tresnomu koyo rumah makan padang, akeh cabange".

28. "Ojo sebut aku mantan, sebut wae aku alumni, sopo reti dewe iso reuni".

29. "Sumpah yakin nyong bocah bener".

30. "Mergo seng gawe ngekeki cokelat bakalan kalah karo seng ngekeki seperangkat alat salat".

Baca Juga : 30 Kata-kata Motivasi Sukses yang bisa Bangkitkan Semangatmu

31. "Pacaran kui ra usah diumbar-umbar, sing penting undangan moro-moro kesebar".

32. "Ora golek seng wah, opo maneh seng mewah. Cukup seng iso gawe bungah".

33. "Seng tulus atine guk di gae loro, seng modus malah dipercoyo".

34. "Ngentekne dino iki nganggo pikiran seng tenang, ojo bimbang. Abote pacobaning urip ojo dipikir nemen, mergo iseh ono dino mbesuk kanggor ngrubah kahanan".

35. "A*u aku kon ngerteni teros, dikiro aku CCTV yak'e".

36. "Abot entheng soko penggaweane dewe".

37. "Aja keminter mundhak keblinger, aja cidra mundhak cilolo".

38. "Tresna ku ning kowe iku koyo kamera, fokuse ning awakmu tok liane blur".

39. "Dioyak'o koyo ngopo nek pancen bocahe ora seneng ojo dipekso ndes, ngono kok nyalahke bocahe, kudune koe ki nyalahke awakmu dewe! Salahe nekat".

40. "Heran wae karo cewe zaman saiki, seng bales chat suwi banget padahal bek tiap ketemu kerjaane nyekeli hape terus".

Sumber: Karya Pemuda, Kepogaul, Toplucu, bola.com

Baca juga kata-kata menarik lainnya :

Posting Komentar